Nominacja i 7 faktow o mnie:-)

A teraz słów parę o pewnej zabawie, która w ostatnich dniach cieszy się sporą popularnością. Jest to dla mnie szczególne ważne wyróżnienie, bo pierwsze:-). I nie będę pisać, że nie lubię łańcuszków i takie tam ble, ble..., bo jak dostałam wiadomość od Kasi to szalałam ze szczęścia, taka byłam dumna:-)). A potem przyszła kolejna od Magdy:-)


Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację do Versatile Blogger Award. Zostałam wyróżniona przez Kasię z Bake&Taste i  przez Magdę z Moja Domowa Kawiarenka. Piszę od niedawna i tym bardziej jest mi  miło. Kasia to mój nauczyciel w sferze blogowania od pierwszego chyba dnia:-) i dziękuję Jej za to serdecznie:-)
Każdy komentarz daje mi tyle szczęścia i satysfakcji, a taka niespodzianka sprawia, że rosnę...Ogromna radość, że ktoś mnie zauważył i docenił:-) Dziękuję:-)


Zasady:
* nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
* poinformować nominowanych blogerów o tymże fakcie
* wyłonić o sobie 7 faktów
* podziękować Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
*dołączyć nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
Bardzo ciężko wybrać  15 i jakie kryteria wybrać? Zdaję też sobie sprawę, że wybór moich faworytów nie będzie dla nich nowością, bo wiele osób je nominowało już. Kaś, moja nominacja dla Ciebie będzie już 19:-). Ale co tam, to jest mój wybór najlepszych, moich guru od dawna, których podczytywałam jeszcze nie mając swojego bloga.
Sprawiacie, że czuję się wśród Was wspaniale i cieszę się, że mogę gościć u Was częstując się  niejednokrotnie Waszymi smakołykami. Tych których ominęłam przepraszam, zasady są jasne - tylko 15:-(

A oto moja 15:
Nominowani w kolejności przypadkowej:
8. Tapenda,
10. Thiessa,
12. Pookcook,

A teraz o mnie:
1. Mam 42 lata  i jestem szczęśliwa:-) Wiem, kobiet nie pyta się o wiek, ale ja w każdym okresie swojego życia czuję się dobrze ze sobą:-),
2. Tak jak pisałam w swoim profilu - uwielbiam wino i sery:-),
3. Jestem chemikiem, a kuchnia z chemią mają ze sobą wiele łączników:-),
4. Mam manię rozkładania na części smakowe wszystkiego co jem po raz pierwszy i co mi bardzo smakuje:-),
5. Mam słabość do dobrych perfum i pięknych butów, jak większość kobiet:-),
6. Mogłabym kiedyś zamieszkać w Toskanii...
7. Nie cierpię koloru różowego.

Komentarze

  1. Marzena, serdecznie dziękuję Ci za tak miłe słowa, no i oczywiście za wyróżnienie :)
    osobiście bardzo lubię do Ciebie zaglądać, więc kiedy planowałam listę potencjalnych blogów, Twój był jednym z pierwszych, o którym pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzena,
    pierwsze wyróżnienie i naturalnie,że się cieszysz.
    Dziękuję,że i mnie wyróżniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :) Będąc chemikiem na pewno możesz fajnie analizować jedzenie od chemicznej strony :) A może jakaś zabawa w kuchnię molekularna? Ciekły azot i te sprawy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może:-))Z ciekłym azotem już się bawiłam, ale nie w kuchni;-)

      Usuń
  4. Ha i znów dowiedziałam się o Tobie czegoś nowego:)
    Pozdrawiam i gratuluję nominacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty chemik ja biolog :)
    ja już jakiś czas temu brałam udział w zabawie, ale dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za wyróżnienie :) fajnie jest się czegos dowiedziec o innych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie. Miło dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie;)

    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenko,

    bardzo dziękuję za Twoją nominację, jest mi niezmiernie miło! W tej zabawie najfajniejsze jest według mnie dzielenie się "7 faktami o sobie", bo dzięki temu inni mogą się dowiedzieć czegoś ciekawego o osobie prowadzącej blog.

    Życzę Ci udanych wakacji i serdecznie pozdrawiam,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko bardzo Ci dziekuje za nominacje, bo chociaz naleze wlasnie to tych osob, ktore nie biora udzialu w takich zabawach to tak przesympatycznej osobce nie odmowie.
    Jak patrze na Twoje zdjecie to daje Ci 22 a nie 42:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i przepraszam, że nie wezmę udziału. Brałam w podobnej akcji udział dwa razy i wpisy są gdzieś na blogu. Potem uznałam, że wystarczy. :) Mimo wszystko jest mi bardzo miło, że o mnie pomyślałaś, dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © zacisze kuchenne