Chwalę się...:-)







Na wakacje brałam udział w konkursie kulinarnym na portalu Agaty Młynarskiej http://www.onaonaona.com/zdrowie/letni-konkurs-kulinarny-rozstrzygniety/ Akademia  Letnia. Jurorem był Andrzej Polan. Mam zaszczyt donieść, że ów konkurs wygrałam, a wczoraj otrzymałam nagrodę i dlatego dopiero o tym piszę.  Jest to moja pierwsza nagroda w kulinariach w związku z tym radość moja jest ogromna. Do książki dołożono mi jeszcze czapkę kucharską, która wywołała uśmiech u wszystkich domowników:-).
Wracając do książki, sam autor pisze o niej:
„Jest inspiracją dla zapracowanych. Sam pracuję od rana do nocy. Najczęściej nigdy nie mam czasu, ale znajduję go, żeby gotować dla siebie i innych. Dania nie są skomplikowane, ale pamiętajmy, że bardzo liczy się sposób i forma ich podania. Jemy oczami. Potem ustami. A czasami rękami. W książce znajdziecie pomysły na imprezy, majówki, święta narodowe, grille, babskie i męskie spotkania. Książka jest dla tych, którzy nie mają nigdy czasu, podobnie jak i ja, ani za dużo pieniędzy. Życzę, aby książka była w pewnym sensie ściągą w przygotowaniach spotkań z przyjaciółmi.”
Na razie przeglądnęłam  ją. Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne, ale pewnie nie jestem obiektywna:-) Książka jest bardzo przejrzysta, choć mogłoby być w niej więcej zdjęć. Wiele przepisów na pewno wypróbuję i wtedy się z Wami podzielę nimi.  A buraki pieczone z kozim serem już mi się śniły i chyba  zrobię je w pierwszej kolejności:-)




Komentarze

  1. Wspaniała nagroda - gratuluję i czekam na relację foto z wypróbowania ciekawego przepisu z książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenka
    Gratulujemy i czekamy na fotki w czapce ;)
    Buziaki!!!
    Tapenda ;);)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka:)
    Gratuluję wygranej i oczywiści czekamy na pierwszy przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do gratulacji :D

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;iczylam na zdjecie Laureatki W czapce...Bardzo ladne zyczenia z tym apetytem na zycie i gotowanie:). Brawo Marzena!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację! Może ta książka będzie początkiem szczęśliwego ciągu i po niej pojawią się następne kulinarne wygrane? (czego Ci życzę)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za miłe słowa wszystkim:-) To dla mnie bardzo ważne:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenko, serdeczne gratulacje! Wygrana napędzi Cię do dalszych kulinarnych działań! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulowałam już na portalu, gratuluję i tutaj.
    Strasznie głodna się robię oglądając i czytając Twój blog:)
    Izabelas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenko,gratuluje zwycięstwa, mam nadzieje że nareszcie uwierzysz w swój kulinarny talent i powalczysz w jakimś telewizyjnym programie -pozdrawiam małgosia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © zacisze kuchenne