Kanapka z ziołowym twarożkiem, łososiem i kawiorem



Kanapka inna niż wszystkie. Zrobiona dla najbliższych, bez pośpiechu, w leniwy niedzielny poranek. Cały dom jeszcze śpi...Tylko mnie i moje koty obudziły piękne, wyczekiwane promyki wiosennego słońca. Aż chce się żyć. Poszłam do kuchni zaparzyć sobie  mocne espresso i  w głowie zaświtała myśl o śniadaniu dla moich śpiochów:-) Może i Wy macie ochotę na kanapkę?


Składniki:
  • 15 dkg białego twarogu półtłustego,
  • zioła ulubione ( u mnie natka pietruszki i rzeżucha),
  • sól, pieprz,
  • 1 łyżeczka majonezu + jogurt lub śmietana,
  • 1 łyżka masła,
  • kilka plastrów wędzonego łososia,
  • 2 jajka ugotowane na twardo,
  • rukola,
  • kawior,  majonez do przybrania,
  • chleb żytni,
  • kiełki rzodkiewki.
Przygotowanie:

Do serka dodać zioła, majonez i jogurt, doprawić przyprawami i zmiksować wszystko, aby uzyskać konsystencję pasty. Posmarować kromki żytniego chleba masłem, a potem twarożkiem, na to nałożyć warstwowo wg kolejności listki rukoli, łososia, jajka, majonez i kawior. Posypać kiełkami.




Jak wstali byli zachwyceni:-) Miłej i słonecznej niedzieli!



Komentarze

  1. Znowu niespodzianka! Trafiłam do Ciebie oczywiście przypadkowo i zachwyciły mnie Twoje zdjęcia, ale też przepisy /sos z avocado szczególnie/. Myślę o kursie fotograficznym, dlatego z zainteresowaniem przeczytałam wpis o warsztatach.Pozwolisz,że się zadomowię?
    www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ naturalnie:-) Witam serdecznie, proszę rozgość się:-)

      Usuń
  2. wyglądają pięknie te kanapeczki, rodzina na pewno zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, była zachwycona, zwłaszcza mąż - musiałam dorabiać:-)

      Usuń
    2. Marzenka zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog http://zapachykuchni.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html :)

      Usuń
    3. Karmel ślicznie dziękuję:-)

      Usuń
  3. Zjadlabym takie kanapki na sniadanie z ogromna przyjemnoscia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że spodobały się Tobie moje kanapki:-)

      Usuń
  4. Kawioru jeszcze nie jadłam ,kanapka obłędnie wygląda. Muszę spróbować kawior bo wszyscy zachwalają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne pyszności serwujesz, choć raczej nie moje smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kanapeczki to moje poranne grzeszki...
    Ulubione smaki.
    Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie obraziłabym się jak by mi ktoś takie śniadanie zaserwował. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja taką kanapeczkę poproszę z dostawą do domu ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. :) piękne kanapeczki i zdjęcia cudne Marzenko:)!!!
    Buziaki posyłam:***

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kanapki to ja bym chciała na co dzień ... nawet dwa razy na dzień :) a nie tylko od święta ... mniam :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne kanapeczki serwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Apetycznie wyglądają, chociaż smak kawiory dla mnie wciąż jest tajemnicą. Świetne zdjęcia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką smaczną kanapką to i ja się poczęstuje, muszę się kiedyś wprosić na śniadanko :) :) robisz coraz ładniejsze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry kawior nie jest zły, ale dwa razy dziennie pewno nawet kawior by się znudził. Masz rację Menab, że takie kanapeczki musiały zachwycić rodzinę. Teofila

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzeno, taką kanapkę to ja zawsze, wszędzie i o każdej porze!!!!! Przepyszności!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. obłędna kanapeczka:) klasa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ pięknie podane:) zjadłabym:) pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dziwię się, że byli zachwyceni!
    Za oknem słońce, a na talerzu takie pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  20. taka inna ta kanapka:D na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zdrowo! idelane na diecie i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Och jaka kanapka- aż mnie skręca z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenko, marzę o tym by taka kanapka czekała na mnie po obudzeniu... Zamieszkasz ze mną?
    Łączymy sie myślami w weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziekuję za bardzo miłe komentarze:-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kanapka na bogato ! Smaczna i pięknie wyglądająca. Ina koniec ten kawior, łoooo, to się nazywa "kanapka slofud" :)

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  26. wcale się nie dziwię, że byli zachwyceni :) kanapki doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja też się nie dziwię, że byli zachwyceni:) Tak pięknie podanych kanapek to jeszcze w życiu nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam łososia, świetny pomysł nie tylko na śniadanie :)wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © zacisze kuchenne