Pasta z makrelą w pomidorach




Po świętach pewnie większość sięgnęła po serek na śniadanie:-) Ja swój podpatrzyłam wcześniej u Kasi. Po małych modyfikacjach twarożek zasłużył na powtórkę w nieco zmienionej formie.


Składniki:
  • 20 dkg twarogu półtłustego lub chudego,
  • 1 puszka makreli w pomidorach,
  • kilka suszonych pomidorów,
  • kilka listków świeżej bazylii,
  • 1 łyżka majonezu,
  • 1-2 łyżki jogurtu lub śmietany,
  • płatki chilli,
  • sól, pieprz,
  • kilka kropel tabasco,
  • kiełki rzodkiewki do dekoracji.
Przygotowanie:

Makrelę rozdrobnić, wymieszać z serkiem. Dodać pokrojone pomidory i bazylię. Doprawić przyprawami.Wlać jogurt i majonez. Jeśli chcemy uzyskać konsystencję pasty to należy blenderem zmiksować, ewentualnie dodać mniej jogurtu. Udekorować kiełkami.

  





Komentarze

  1. Robiłam podobną pastę - serek, makrela i suszone pomidory :). Bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzena,
    pasta interesująca.
    Lubię bardzo rybne.

    OdpowiedzUsuń
  3. pasta to świetny pomysł, szczególnie teraz, po Świętach:) chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. po świętach, to i ja sięgnę po twoją pastę:) pyszności

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychotka, uwielbiam takie smarowidła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez uwielbiam wszelkie pasty i smarowidla:)...Taka pasta z makrela kiedys byla u mnie wyjsciem awaryjnym jak corki nie chcialy jesc - na taka paste zawsze mialy ochote :). I dalej taka lubia ,mimo ,ze juz "stare" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zjadłabym tak pysznie wygląda. Pasta szybka, prosta super sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cos w tym jest, po swiętach jakos unikamy mięsa, chyba z przejedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie pasty :) z chlebkiem pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasty z ryb i serka uwielbiamy ... my jednak na razie nadal dojadamy świąteczne rarytasy :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój dziadek się taką zajadał(nie dawał zapewne suszonych pomidorów ani świeżej bazylii), pamiętam ten pyszny smak na świeżym chlebie z chrupiącą skórką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że jest nas więcej:-)Pozdrawiam Was i dziękuję za miłe komentarze:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rybki w pomidorach i serek to moja ulubiona pasta...obowiązkowo robię raz w tygodniu...następnym razem dodam suszonego pomidorka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z moich ulubionych past kanapkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm suszone pomidory i tabasko ...... intrygujące połączenie, warte spróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam domowe smarowidla do kanapek!

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie pasty :) pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie smarowidła na chleb:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podobają mi się zdjęcia, niby zwykła kanapka, a kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie proste rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że mój przepis stał się dla Ciebie inspiracją. :) Przepraszam, że tak późno Cię odwiedzam, poprawię się. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © zacisze kuchenne