Relish z pomidorków koktajlowych



Mimo tylu tygodni wolnego ciągle jestem w niedoczasie...
I tyle planów wzięło w łeb...
I niby wiem, że wszystko dzieje się po coś, ale jednak szlag mnie trafia i brak mi cierpliwości...
.
.
.
W tym roku obrodziły pomidorki koktajlowe. 
Dostałam całą michę i musiałam je jakoś przerobić.
Padło na ten relish. Bajka:-)


Składniki:
  • 500 g pomidorków koktajlowych,
  • 2 cebule,
  • 1 łyżka oliwy z oliwek,
  • 50 ml octu balsamicznego,
  • 50 g cukru trzcinowego,
  • 2 goździki,
  • 1/2 łyżeczki mielonego kardamonu,
  • 1 łyżeczka chilli w proszku.
Przygotowanie:

Pomidorki podsmażyć na oliwie. Cebulę pokroić w kostkę i dorzucić do pomidorków. Dodać resztę składników, smażyć na małym ogniu przez około 30 minut. Na koniec wyjąć goździki. Można całość zmiksować. Gorący relish przełożyć do wyparzonego słoika. Przechowywać w lodówce. Super smakuje podany do serów:-)



Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © zacisze kuchenne